Bukiet

Bukiet

wtorek, 16 czerwca 2015

23 czerwca!! Czyli dzień wszstkich tatusiów!!!


Kochani! Czy ktoś z Was sprawdzał kim dla wujka z ameryki Google jest słowo tata? Ja sprawdziłam. I co się okazało. Aż mi przykro! Dziwny pojazd z Indii jest ważniejszy od wytłumaczenia słowa tata. Ja rozumie wszyscy wiemy co to słowo znaczy. Ale ja chciałam czegoś więcej, może jakaś historia tego słowa, no nie wiem. Wpisuje dalej, pewnie ojciec będzie wysoko, wykipedia da radę. I co? Ojciec Mateusz! Nie wiem czy ksiądz detektyw też jest ważniejszy? Poruszam ten temat z jakże bardzo ważnego powodu. A mianowicie. Dzień mamy przychodzi z automatu. 26 maj dadammm Dzień Mamy. Kiedyś znalazłam badanie w internecie na temat znajomości dat świąt. Było tam kilka pytań. W śród nich  pytanie kiedy jest Dzień Mamy i Taty. Sondażowo 79% pytanych prawidłowo odpowiadało że 26 maj zarezerwowany jest dla wszystkich mamusiek. Gorzej z dniem taty, tutaj prawidłowej odpowiedzi udzieliło zaledwie 36% pytanych.  To trochę tak jak z dniem kobiet. Wszyscy wiemy że ósmego marca każda z nas może się spodziewać jakiegoś upominku. Gorzej z dniem mężczyzny. Kochane Panie walczymy o równo uprawnienie. Niech to równo uprawnienie będzie na wszystkich płaszczyznach! Dlatego już teraz przypominam wszystkim tym dużym dzieciom i tym trochę mniejszym! 23 czerwca to dzień wszystkich tatusiów! Wystarczy miły gest, kilka słów. Niech wam się nie wydaje że tata to taki maczo i głupio mu dać buziaka! Na pewno każdemu tatusiowi zrobi się miło. 
Poniżej umieszczam link który w super sposób odzwierciedla dlaczego powinniśmy pamiętać!!! 
https://www.facebook.com/dean.elkholy/photos/pcb.1462330884077362/1462330400744077/?type=1&theater

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz